בישום לחדרי שירותים

המוממחים שלנו עומדים לרשותכם בכל שאלה

מטבע הדברים, חדרי שירותים הם חדרים הדורשים בישום בכל שעות היממה. בישום לחדרי שירותים מאפשר לנו לנטרל ריחות לא נעימים, להפיץ ריח רענן בחדר השירותים ולשמור עליו נקי ונעים ככל הניתן. מסיבה זו, כיום קיימים מגוון פתרונות בישום וסוגי בישום לחדרי שירותים – חלקם יעילים יותר וחלקם פחות. לפניכם מספר פתרונות בישום נפוצים לחדרי שירותים, וכמו כן היתרונות והחסרונות של כל שיטה.

סבונים ריחניים, פניני ריח, נרות ריחניים ועלי פרחים מיובשים
סבונים ריחניים, פניני ריח, נרות ריחניים ועלי פרחים מיובשים (או בשמם האחר – "פוטפורי"), דומים מאוד מבחינת שיטת הבישום שלהם. היתרון העיקרי בשיטת בישום זו הוא שהיא לא דורשת מאיתנו לעשות כל פעולה אקטיבית משמעותית על מנת לשמור על חדר השירותים מבושם. החסרונות העיקריים של שיטה זו הם שהריח אינו נמשך לאורך זמן רב (רוב שיטות הבישום הללו אפקטיביות לכשבועיים או שלושה), ועלויות החלפת הבישום יקרות. בנוסף, השיטה יעילה יותר בהפצת ריחות נעימים ופחות בנטרול ריחות לא נעימים.

בושם או ספריי ריח ידני
ספריי ריח ידני או בושם הם כנראה שיטת הבישום לחדרי השירותים הנפוצה ביותר. למעשה, כמעט ולא קיים אדם שלא מחזיק בושם או ספריי ריח ידני בחדר השירותים שלו. היתרון של שיטה זו הוא שהיא מאפשרת נטרול ריחות לא נעימים באופן אינטנסיבי ומהיר יחסית. החסרונות הן העלויות הגבוהות וחוסר השליטה בכמות הריח המופץ לחלל חדר השירותים. כלומר, בדרך כלל, החלפת ספריי הריח תידרש בתדירות גבוהה, בייחוד לאור העובדה שקשה מאוד לשלוט על כמות הספריי שיוצאת מהמיכל – עניין הגורם לבזבוז. בנוסף, חוסר השליטה בכמות הספריי המופץ לחלל החדר, עלול לגרום לבישום יתר, אשר ישיג את התוצאה ההפוכה מזו שאנו מייחלים לה.

מפיץ ריח חשמלי או אוטומטי
מפיץ ריח חשמלי או אוטומטי הוא מכשיר, קטן יחסית, אליו מכניסים מיכל של ספריי ריח. המכשיר פועל באמצעות סוללות אצבע פשוטות, ומפיץ מעט מספריי הריח לחלל החדר בכל מספר דקות או שעות – לבחירת המשתמש. באופן זה, חדר השירותים נותר מבושם בכל שעות היממה, וניתן לנטרל את הריחות הלא טובים המתהווים בו באופן מהיר ונוח. מדובר בשיטת הבישום הטובה והיעילה ביותר כיום למגוון של חללים – לא רק לחדרי שירותים, שכן היא חסכונית, אינה דורשת תחזוקה רבה, מפיצה ריח רענן (ומנטרלת ריחות לא טובים במקביל) ואינה מבשמת את חלל החדר יתר על המידה.

המוממחים שלנו עומדים לרשותכם בכל שאלה