מטהר אוויר אלקטרוני

המוממחים שלנו עומדים לרשותכם בכל שאלה

מטהר אוויר אלקטרוני הוא מכשיר חשמלי, אשר מטרתו העיקרית היא לבשם את החלל שבו הוא נמצא בכל שעות היממה. המכשיר פועל כך שניתן להכניס אליו ספריי ריח לבחירת המשתמש, והוא מפיץ כמות מדודה מהספריי הזה לחלל החדר בכל מספר דקות או שעות, בהתאם להגדרה שבחר המשתמש מראש. באופן זה, המכשיר מבשם את חלל החדר בכל שעות היממה באופן עצמאי, ומבלי שנידרש לאף פעולה נוספת מהצד שלנו (פרט להחלפת הסוללות וספריי הריח כאשר אלו נגמרים). נשמע כמו חלום? בהחלט. לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.

היכן ניתן להתקין מטהר אוויר אלקטרוני?
בעוד שבעבר נחלתם של מטהרי האוויר הייתה חדרי השירותים בלבד, כיום ניתן להתקין מטהר אוויר אלקטרוני בכל חלל או חדר שנרצה לבשם. בניגוד לריחות החזקים והאגרסיביים של מטהרי האוויר הישנים שאנו מכירים, סוגי ספריי הריח המותאמים למטהרי אוויר אלקטרוניים הם מאוד ורסיטליים ומכילים מגוון של ניחוחות, חלקם עדינים יותר וחלקם פחות. עניין זה מאפשר לנו להתאים ריח לכל חדר או חלל, ובכלל זה בנייני משרדים, חנויות, חדר השינה, סלון הבית ועוד, מבלי שנחוש כאילו בישמנו את החדר בריח חזק או אגרסיבי מדיי, המזכיר את הבישום בחדרי שירותים.

על מה יש לתת את הדעת בעת התקנת מטהר אוויר אלקטרוני?
בעת התקנת מטהר אוויר אלקטרוני, כדאי מאוד לתת את הדעת על הפרמטרים הבאים:
• מיקום – חשוב מאוד לשים לב למיקום שבו אנו מתקינים את המטהר, כך שהוא יהיה נגיש מחד, אך לא יפריע לנו מאידך. העניין רלוונטי במיוחד כאשר אנו מתקינים מטהרי אוויר אלקטרוניים במשרדים או בבתי עסק, בהם אנו מעוניינים שהבישום יהיה "סמוי" יותר ופחות בולט. בדרך כלל, בבתי עסק ומשרדים, רצוי להתקין את מטהר האוויר באחת מהפינות של החדר, קרוב יחסית לתקרה.
• תדירות בישום בהתאם לגודל החדר – במרבית מטהרי האוויר האלקטרוניים קיימת האפשרות לבחור את תדירות הבישום. על מנת שלא להעמיס בריח, חשוב מאוד להתאים את תדירות הבישום לגודל החדר. כך, למשל, בחדרים קטנים יותר יש לבחור בבישום בתדירות נמוכה (אחת לשעה או אחת לכל כמה שעות), ובחדרים גדולים יש לבחור בבישום בתדירות גבוהה יותר (למשל, אחת לחצי שעה).
• סוג ספריי – חשוב מאוד להתאים את ספריי הריח לחדר בו מותקן מטהר האוויר האלקטרוני. למשל: עבור חללים כמו חדר השירותים, ניתן לבחור בבישום יותר דומיננטי ואגרסיבי. לעומת זאת, עבור חללים כמו סלון הבית, חדר השינה או המשרד, רצוי לבחור בבישום עדין יותר, שרק יעניק ריח קליל לחדר מבלי להעמיס עליו.

המוממחים שלנו עומדים לרשותכם בכל שאלה