מטהר אוויר חשמלי

המוממחים שלנו עומדים לרשותכם בכל שאלה

מטהר אוויר חשמלי הוא אחד מההמצאות הגאוניות ביותר שהומצאו לאחרונה. מדובר במכשיר קטן וחכם, שתפקידו לבשם את חלל החדר באופן אוטומטי, מבלי שהמשתמש יידרש לעשות פעולה כלשהי. באופן זה, מספק מטהר האוויר החשמלי פתרון בישום נהדר למגוון של סוגי חללים, ומפיץ ריח נעים בחדר בכל שעות היממה. לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.

מהו מטהר אוויר חשמלי וכיצד הוא עובד?
מטהר אוויר חשמלי הוא מכשיר חשמלי קטן, הבנוי כך שניתן להכניס אליו ספריי ריח לבחירת המשתמש. המכשיר לרוב פועל באמצעות סוללות אצבע פשוטות וצורך מעט מאוד חשמל. במרבית מטהרי האוויר החשמליים, קיימים כפתורים שמטרתם לשלוט על תדירות הפצת הריח לחלל החדר. באופן זה, ניתן להתאים את מטהר האוויר החשמלי באופן אידיאלי לחלל שבו הוא נמצא – כאשר עבור חללים קטנים יותר, נבחר בבישום בתדירות נמוכה יחסית, ועבור חללים גדולים – נבחר בבישום בתדירות גבוהה. כך ניתן לשמור על החלל מבושם לאורך כל שעות היממה, בהתעסקות מינימלית מצידנו.

היכן כדאי להתקין מטהר אוויר חשמלי?
בניגוד למה שנהוג לחשוב, מקומם של מטהרי האוויר החשמליים הוא כבר מזמן לא בחדרי השירותים בלבד. למעשה, את מטהרי האוויר החשמליים ניתן להתקין בכל חדר – בסלון, בחדר השינה ואף בבתי עסק שונים. לרוב, רצוי להתקין את מטהר האוויר באיזור נגיש יחסית מחד, אבל לא בולט מדיי מאידך. באופן זה, נוכל לגשת בקלות יחסית למכשיר כאשר נרצה להחליף את הסוללות או את תדירות הפצת הריח לחלל החדר, אך מצד שני, מטהר האוויר לא יהיה בולט מדיי ויפריע לנו.

מהם היתרונות של מטהר אוויר חשמלי על פני פתרונות בישום אחרים?
כיום קיימים בשוק שלל פתרונות בישום, שמטרתם לסייע לנו לבשם את חלל החדר ולהותיר אותו נעים וריחני. היתרון המשמעותי ביותר של מטהר אוויר חשמלי על פני פתרונות בישום אחרים, נעוץ בעובדה שמטהר האוויר החשמלי הוא מכשיר אוטונומי, המבשם את חלל החדר בכל שעות היממה ובמינימום של התעסקות מצידנו. כלומר, בעוד שפתרונות בישום אחרים דורשים מאיתנו התעסקות כלשהי על מנת לשמור על החלל מבושם תמיד, הרי שמטהר האוויר החשמלי עושה זאת לבד – ומפיץ כמות מדודה של ספריי ריח לחלל החדר בכל מספר דקות או שעות, לפי ההגדרה הראשונית שנתנו לו. בנוסף, בניגוד לפתרונות בישום רבים אחרים, מטהר האוויר החשמלי לרוב יבשם את החדר באופן עדין ולא מכביד מדיי, עניין אשר יהווה פתרון נהדר גם עבור אנשים שהם רגישים לריחות.

המוממחים שלנו עומדים לרשותכם בכל שאלה