מטהר אוויר למשרד

המוממחים שלנו עומדים לרשותכם בכל שאלה

כשאנו נכנסים למשרד, כל משרד שהוא, אנו לרוב מצפים לראות סדר, ארגון ומקצועיות, אשר יכולים להתבטא במגוון של דרכים שונות. מעבר לפרמטרים הברורים מאליהם, כמו למשל האדם שמקבל אותנו במשרד, סדר על שולחנות העבודה ועוד, ישנם עוד כמה פרמטרים אשר מסייעים לנו לסווג את המשרד במוח שלנו כמשרד איכותי, או לחילופין, כבית עסק שכדאי לברוח ממנו – ומהר. אחד מהפרמטרים הללו הוא הריח הקיים במשרד. בשל העובדה שמשרד הוא מקום בו קיימת תנועה ערה של אנשים, לעיתים קשה לשמור ולתחזק את הריח הטוב הקיים במשרד, ובייחוד כאשר אנו משתמשים בפתרונות בישום ארכאיים יחסית. עם זאת, כיום ישנם פתרונות בישום איכותיים ביותר, המאפשרים לנו להפיץ ריח טוב בחלל המשרד בכל שעות היממה ובמינימום של מאמץ. הבולט והטוב שבהם הוא מטהר אוויר למשרד. לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.

מהו מטהר אוויר למשרד?
מטהר אוויר למשרד הוא מכשיר חשמלי, אשר מפיץ ריח נעים לחלל החדר בכל מספר דקות או שעות (לבחירת המשתמש). בניגוד למטהרי אוויר לשירותים, אשר נחשבים ליחסית אגרסיביים או מבושמים מדיי, מטהר אוויר למשרד מגיע עם מגוון סוגים של ספריי ריח לבחירת הלקוח – חלקם עדינים יותר וחלקם עדינים פחות – המאפשרים לנו להתאים למשרד שלנו את הריח האידיאלי, הנעים והרענן ביותר.

מדוע כדאי לקנות מטהר אוויר למשרד?
ישנן סיבות רבות לרכוש מטהר אוויר למשרד, אך אלה העיקריות שבהן:
• שמירה על סביבת עבודה נעימה יותר – בעלי עסקים רבים לא בהכרח נותנים על כך את הדעת, אבל סביבת עבודה נעימה יוצרת עובדים שמחים ואפקטיביים יותר. כאשר אנו דואגים לכך שהמשרד ידיף ריח נעים ורענן בכל שעות היממה, אנו למעשה משדרים מסר לעובדים: אתם חשובים לנו, רווחתכם חשובה לנו – עניין שיסתכם בסופו של דבר בתפוקת עבודה טובה יותר.
• יצירת רושם טוב על לקוחות המשרד – לקוחות המשרד הם למעשה האנשים שמקיימים את המשרד בפועל. כאשר לקוחות מגיעים למשרד ורואים שמדובר במקום נעים, ריחני ונקי, הם לרוב מקבלים רושם חיובי יותר על בית העסק וששים יותר לעשות בו עסקים.
• הוצאה מינימלית, רווח גדול – בניגוד לפתרונות בישום רבים אחרים, מטהר אוויר למשרד הוא פתרון בישום חללים פשוט, שעלותו נמוכה וההתעסקות בו מינימלית: כל שיש לעשות הוא להחליף את ספריי הריח כאשר הוא נגמר (בדרך כלל, זה קורה רק לאחר כחודש של שימוש אינטנסיבי) ולהחליף את הסוללות אחת לתקופה. בטווח הרחוק, עניין זה מאפשר לנו לחסוך הרבה כסף, בייחוד כאשר אנו משווים את עלויות מטהר האוויר לעלויות של פתרונות בישום אחרים.

המוממחים שלנו עומדים לרשותכם בכל שאלה