מטהר אוויר לעסקים

המוממחים שלנו עומדים לרשותכם בכל שאלה

אין ספק שכל בית עסק צריך לשדר תדמית מקצועית ומסודרת. כאשר אנו מבקרים בבתי עסק הנתפסים בעינינו כמקצועיים, אנו בהכרח נתפוס אותם גם כאיכותיים יותר, עניין שיגרום לנו לרצות להתקשר יותר עם בית העסק, לבצע בו רכישות ועוד. יצירת תדמית איכותית ומקצועית היא אינה משימה פשוטה, בייחוד בעולם של היום. פתרונות מיתוג שבעבר נתפסו כמיוחדים ואיכותיים, קיימים כיום כמעט בכל בית עסק – עניין המקשה על עסקים רבים להדגיש את הייחודיות שלהם ביחס לשאר השוק. מיתוג בית העסק באמצעות חוש הריח יכול להיות פתרון נפלא למצב הזה. לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.

מיתוג באמצעות חוש הריח – מה זה אומר?
מיתוג באמצעות חוש הריח הוא בעצם פעולת מיתוג המתבססת על חוש הריח של הלקוח. מיתוג כזה יכול לבוא לידי ביטוי במגוון דרכים וצורות, כמו למשל ניירות משרדיים מבושמים, קישור בית העסק עם ריח מסוים, הפצת ריח בחלל בית העסק וכדומה. אחת הדרכים היעילות והפשוטות ביותר למתג את בית העסק באמצעות חוש הריח, היא התקנת מטהר אוויר לעסקים בחלל בית העסק. מטהר אוויר זה יכול להיות קיים בעסק לשם בישום החלל בלבד, או לחילופין – לשם קישור בית העסק לנושא ספציפי. כך, למשל, בבתי עסק המוכרים ציוד לצלילה, ניתן להפיץ ריח המזכיר את ניחוח הים. באופן זה, אנו ממתגים את בית העסק כמומחה לנושא הספציפי שבו הוא מתמקד.

למה דווקא מטהר אוויר לעסקים?
כאמור, כיום יש מגוון דרכים למתג את בית העסק – גם באמצעות ריח. עם זאת, מרבית הדרכים הללו הן יקרות, דורשות פעולות תחזוקה רבות או דורשות התעסקות בלתי פוסקת. מטהר אוויר לעסקים הוא מכשיר חשמלי, הפועל לרוב באמצעות סוללות. על מנת להפעיל את המכשיר, כל שיש לעשות הוא להכניס לתוכו זוג סוללות אצבע וספריי ריח לבחירתנו (ניתן לבחור ניחוח מתוך מגוון רחב), ולהחליט בכל כמה זמן נרצה שהמכשיר יפיץ כמות מדודה מהספריי הזה אל חלל החדר. באופן זה, אנו מותירים את בית העסק מבושם ורענן בכל שעות היממה.

כמה יעלה לנו מטהר אוויר לעסקים?
בניגוד לפתרונות בישום רבים אחרים, מטהר אוויר לעסקים הוא פתרון זול יחסית, שכן כל מה שנצטרך לרכוש הוא את המכשיר (בעלות חד פעמית של כמה מאות שקלים), וסוללות וספריי ריח – אותם נרכוש רק אחת לתקופה (את ספריי הריח לרוב נרכוש אחת לחודש, ואת הסוללות נחליף רק אחת למספר חודשים). עניין זה מאפשר לנו לבשם את החלל בכל יום בכל שעות היממה, בעלות מינימלית.

המוממחים שלנו עומדים לרשותכם בכל שאלה