מטהר אוויר לשירותים

המוממחים שלנו עומדים לרשותכם בכל שאלה

בעיית הריח העלולה להתעורר בחדרי שירותים, הינה בעיה מוכרת ונפוצה. בשל כך, כיום קיימים מגוון פתרונות ריח לחדרי שירותים – חלקם יעילים יותר, חלקם פחות. אחד מהפתרונות הפופולאריים ביותר לבישום חדרי שירותים, הינו מטהר אוויר לשירותים. בעוד שרובנו למדנו להסתמך על מטהר האוויר הידני והפשוט, המגיע בצורה של ספריי ריח, כיום קיים פתרון יעיל בהרבה לבישום חדר השירותים: מטהר אוויר חשמלי. לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.

מהו מטהר אוויר לשירותים?
מטהר אוויר חשמלי לשירותים הוא מכשיר קטן, הפועל על בסיס סוללות (לרוב מדובר בסוללות אצבע פשוטות), ומטרתו לבשם את חלל חדר השירותים בכל שעות היממה. המכשיר פועל כך שמכניסים אליו ספריי ריח ייעודי (כלומר, כזה המותאם למכשיר), קובעים את ההגדרות (כלומר, בכל כמה זמן נרצה שהמכשיר יבשם את החדר), ומכאן – הוא עושה עבורנו את כל העבודה, ודואג לבשם את חדר השירותים במרווחי זמן קבועים לכל אורך היום. באופן זה, ניתן הן לנטרל ריחות לא נעימים בחדר השירותים, והן להפיץ ריח רענן ונעים בחלל החדר.

מהם היתרונות של מטהר אוויר לשירותים על פני שיטות בישום אחרות?
רוב שיטות הבישום האחרות הקיימות כעת בשוק, לרוב דורשות מאיתנו הוצאת סכומים לא מבוטלים של כסף, וכמו כן התעסקות בבישום החדר בתדירות תכופה. כך, למשל, ספריי ריח ידני דורש מאיתנו לרסס בחדר השירותים מעט מהספריי בכל פעם שנרצה להפיץ ריח נעים בחדר, ופניני ריח מאבדות מריחן הטוב יחסית מהר (לאחר כשבועיים ועד חודש), עניין הדורש מאיתנו לרכוש פניני ריח חדשות. מטהר אוויר חשמלי לשירותים, לעומת זאת, דורש מאיתנו רכישה חד פעמית, אינו דורש פעולות תחזוקה כלל, ופועל באופן עצמאי לחלוטין. בנוסף, מטהר האוויר מפיץ כמות מדודה וקטנה מתוך ספריי הריח לחלל החדר – עניין המסייע לנו לחסוך בספריי, כמו גם להימנע מהעמסת ריחות בחדר השירותים. לסיכום, מטהר אוויר לשירותים מאפשר לנו ליהנות מחדר מבושם, נעים ומנוטרל מריחות רעים בכל שעות היממה, במינימום של מאמץ או השקעה כספית.

כמה עולה מטהר אוויר לשירותים? היכן רוכשים אותו?
לרוב, מחירו של מטהר אוויר לשירותים עומד על כמה עשרות שקלים. ניתן לרכוש את מטהר אוויר ברשתות ובחנויות רבות, כאשר ההמלצה היא לרכוש את המכשיר מחברות המתמחות בשיווק, בהפצה או בייצור מכשירים אלה – שכן אז נוכל לבחור מבין מבחר גדול ומגוון יותר, הן של מכשירים והן של ריחות, והמכשיר לרוב יהיה איכותי יותר.

המוממחים שלנו עומדים לרשותכם בכל שאלה