מפיצי ריח לחנויות

המוממחים שלנו עומדים לרשותכם בכל שאלה

כבתי עסק, חנויות צריכות להציג חזות מהוקצעת, איכותית ויוקרתית. בדרך כלל, ככל שהחנות תיתפס כיוקרתית ואיכותית יותר בעיני לקוחותיה, היא תמשוך אליה יותר לקוחות ותעודד יותר רכישות. בדיוק מסיבה זו, ישנה חשיבות גדולה לשמירה על הסדר בחנות, על הניקיון, וכמובן – על הריח הטוב. איך עושים זאת? באמצעות מפיצי ריח לחנויות. מדובר במכשירים חשמליים חכמים, שמטרתם העיקרית היא לבשם את החלל שבו הם מותקנים בכל שעות היממה, באופן עצמאי לחלוטין ומבלי שנידרש לפעולות מיוחדות (פרט לקביעת ההגדרות במכשיר בעת ההתקנה). לפניכם כמה יתרונות של מפיצי ריח לחנויות על פני שיטות בישום אחרות.

נוחות השימוש
פתרונות בישום אחרים בשוק, לרוב ידרשו מאיתנו התעסקות בלתי פוסקת בבישום החלל. גם אם יש לנו את הזמן והאנרגיה להשקיע בכך, חשוב להבין שכאשר אנו נדרשים לבשם את החלל באופן בלתי פוסק, אנו עלולים להעמיס בריחות בחנות, ולהשיג את האפקט ההפוך מזה שאנו מצפים לו. מפיצי ריח לחנויות, לעומת זאת, מפיצים כמות מדודה מתוך ספריי הריח שנמצא במכשיר לחלל החדר, בכל מספר דקות או שעות (בהתאם לגודל החדר ולהגדרות המשתמש), כך שהחדר נותר מבושם בכל שעות היממה, אך באופן מידתי ועדין.

פתרון בישום "סמוי"
את מפיצי הריח לחנויות ניתן להתקין בכל מקום בחנות, כאשר ההעדפה היא לתלות אותם בפינות החנות, בקרבה לתקרה. בניגוד לפתרונות בישום אחרים, אותם ניתן לראות מיד, מפיצי ריח לחנויות מהווים פתרון בישום "סמוי" יותר, ולא ניתן לאתר אותם בקלות. עניין זה תורם רבות ל"קסם" הקיים בחנות ולתחושה שהריח הנעים פשוט נמצא שם, ללא שום עזרה חיצונית. הריח הטוב מסייע במיתוג החנות כנקייה ונעימה יותר באופן מיידי, ואנו, כבעלי החנות, נזכה לתנועה ערה יותר בבית העסק שלנו ולהגדלת כמות המכירות בעקבות כך.

עלויות נמוכות
בניגוד לפתרונות בישום רבים אחרים, העלויות של מפיצי ריח לחנויות הן נמוכות יחסית – ובייחוד לאור העובדה שהם מבשמים את חלל החנות ללא הפסקה. במרבית המקרים, העלויות יסתכמו בכמה עשרות שקלים בחודש (אם לא פחות) ובעלות הרכישה הראשונית של מפיץ הריח בלבד. למעשה, כל שיש לעשות הוא להחליף את ספריי הריח והסוללות במכשיר כאשר אלה נגמרים. בדרך כלל, בשימוש אינטנסיבי, ספריי הריח יחזיק לתקופה של חודש, ואילו הסוללות – לתקופה של שלושה חודשים ועד חצי שנה. עניין זה מתאפשר בעיקר תודות לעובדה שלמכשיר יש שליטה מלאה על כמות ספריי הריח המופצת לחלל החדר.

המוממחים שלנו עומדים לרשותכם בכל שאלה