מפיצי ריח לעסקים

המוממחים שלנו עומדים לרשותכם בכל שאלה

ריח טוב ורענן הוא משהו שכמעט כל אדם נמשך אליו. ריחות טובים, רעננים ומעודנים, בדרך כלל גורמים לנו לתחושות חיוביות, ולא בכדי. חוש הריח שלנו קיים על מנת לספק לנו פרטים נוספים על הסביבה שלנו, לסייע לנו להבין מה מסוכן עבורנו ומה בטוח, ומאיזה מקומות או חפצים עלינו להיזהר. מסיבה זו, רובנו נמשכים לריחות טובים, וסולדים מריחות בעייתיים יותר, כמו למשל ריחות של עשן, עובש ועוד. אין ספק כי רובנו מעדיפים להימצא בקרבת ריח טוב בסביבה הקרובה שלנו, אך העניין חשוב לנו אף יותר כאשר אנו נכנסים לבתי עסק. בדיוק מסיבה זו, על בית העסק להיות מבושם ונעים תמיד, ולהיות מסוגל להתמודד עם שלל בעיות ריח שעלולות להתעורר בו משלל סיבות שונות (תחלופה גבוהה של אנשים, קרבה לפי זבל ועוד). הדרך הטובה והיעילה ביותר לעשות זאת, היא באמצעות התקנת מפיצי ריח לעסקים ברחבי בית העסק. על מה מדובר ומה צריך לדעת בנושא? לפניכם המדריך השלם.

מהם מפיצי ריח לעסקים?
כאשר מדברים על מפיצי ריח לעסקים, לרוב מתכוונים למפיצי ריח חשמליים. מדובר במכשירים קטנים אך חכמים, אשר יוצרו למטרה אחת בלבד: לבשם את חלל החדר שבו הם נמצאים. המכשיר פועל לרוב על סוללות אצבע פשוטות וספריי ריח שנבחר מראש על ידי המשתמש. במפיץ ריח קיימים מקומות ייעודיים להכנסת הספריי והסוללות, וכמו כן כפתור המאפשר לנו לקבוע בכל כמה דקות או שעות נרצה שהמכשיר יפיץ כמות מדודה מספריי הריח לחלל החדר. באופן זה, המכשיר עובד עצמאית לחלוטין ומבשם את החדר בכל שעות היממה.

על מה יש לתת את הדעת בעת רכישת מפיצי ריח לעסקים?
בחירת מפיצי ריח לעסקים תלויה בגורמים רבים, ועל כן, לפני הרכישה, חשוב להגדיר לעצמנו היטב את המטרה שלנו, המקום בו נרצה להתקין את ספריי הריח וסוג הריח שנרצה שיהיה מופץ בחלל החדר:
• המטרה שלנו – האם אנו מעוניינים לנטרל ריחות רעים בלבד? האם אנו מעוניינים לבשם את החנות?
• המקום בו נרצה להתקין את ספריי הריח – האם מדובר בחלל גדול או קטן? עניין זה ישפיע על גודל או עוצמת המכשיר שנרכוש.
• סוג הריח שנרצה שיהיה מופץ בחלל החדר – לא כל ספריי ריח יכול להיכנס לכל מפיץ ריח. לכן, טרם רכישת מפיצי ריח לעסקים, מומלץ לבדוק אילו ספריי ריח וניחוחות זמינים עבור מפיץ הריח הספציפי שאנו רוצים לרכוש, והאם אנו אוהבים את הריחות האלה.

המוממחים שלנו עומדים לרשותכם בכל שאלה